.

jag vet inte vad jag ska skriva. det enda jag vet är att det känns som att jag har förlorat min själ. men jag tänker inte förlora min stolthet för något jag inte har gjort.

jag ber om ursäkt ,men det enda jag ber om ursäkt för är att jag var tyst i 3 sek. och jag ångrar att jag inte sa nej. that's it. det enda jag kan säga är att jag saknar dig och att det svider att våran vänskap ska sluta pga en kille och en tyst mun.

men jag kanske inte betytt lika mycket för dig som du har betytt för mig.

nu är det slut på depp blogginlägg.

over and out. / S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa saker har kommit fram som endast du vet om.. Då är det ganska svårt att lita på dig.

2009-12-01 @ 00:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0