Helvete!

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna all jävla otur!

Jag har gått och skrytit för alla hur kul det ska bli att börja skolan igen, jo tjena tänker ni ; vilken jävla idiot.

Men jag har aldrig gillat skolan , iofs gillar jag väl skolan mer än att jobba för att jag är den lataste människan

 som existerar, men nu när jag skulle börja min tredje termin på högskolan skulle jag få börja läsa det ämnet som
var anledningen till att jag ens började på lärarprogrammet. HISTORIA! Så fucking kul tänkte jag MEN needå. På

något jävla vänster har min anmälan inte kommit in, och där med kan jag inte registerar mig på kursen och får

därför inget csn och ingen lägenhet kvar att bo i eftersom det är en studentlägenhet! HELVETE!  Jag som älskar

min lägenhet! Fuck it.

Det kommer säkert lösa sig ,det gör det alltid; men idag är hela världen emot mig!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jonnah

SKRIV MER!

2009-09-12 @ 06:23:26
URL: http://jonnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0