pluuuuuuuuuuuuuuuuuugg

Sitter hemma och pluggar till tentan. Verkar som att jag snart kan det här wihoo :)

Var ute i lördags , blev dock inget dansställe hade vart schyjst att dansa runt på kryckor höhö.

Det kändes som en dolk genom hjärtat när jag såg vad som stod. Men jag är fan hårdhudad och nu och föralltid lämnar jag dig äntligen bakom mig och börjar om på nytt. Vet inte om jag känner mig mest lättad eller sårad? Illa. Iallafall skönt att slippa höra alla lögner. Jag känner mig nästan som en nyligen frisläppt fågel fan känns skönt men samtidigt ledsamt. Ny tag på fredag iallafall, funderar på att gå och klippa mig och färga håret så att man blir lite fin.

Om inte all jävla snö låg utanför mitt fönster skulle jag skrivit" det är ju snart vår, så att man har något att se fram emot " men nee.

Jag och J åker iallafall till Schweiz snart, det homies is something to look forward too ;)

Nej, nu ska jag dricka mitt te och återgå till tenta plugget.

Over and out
/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0