I'll be fine without you.

Nästa fredag gäller det! Fy djävulen! I will make it I know it!

Började på praktiken på St:Eskil idag, handledaren verkar störtskön. Kommer känna av pressen att ha praktiken på IB men jag tror jag kommer trivas bra :) . Ser även ut som att det löser sig med csn och jag behöver inte flytta. Har varit hårt att klara av 22,5 poäng på 3 veckor men jag har klarat det och jag är så JÄVLA stolt över mig själv att jag inte gav upp även när det såg som värst ut.

Så för att fira blir det utgång med J, D och M imorgon wei :)

Btw äckliga jävla fittsnö!

If you ain't dirty
you ain't here to paaaaaaaaaaaaaarty








Love is like a bird
if you hold it to tight it dies
but if you let it fly freely it will always come back to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0